Považskobystrický káder tvorí polovica hráčov zo Žiliny . Jedným z nich je Tomáš Šimček

23.08.2012 09:47

 

 

Tridsaťročný hráč by mal byť posilnením útočného radu. Bude tomu tak ? So skúsenosťami z Corgoň ligy i medzinárodnými sa očakáva, že v našom meste bude patriť k tým, čo dávajú góly. V treťom zápase sa v Novej Vsi nad Váhom jedným prezentoval. Jeho vzorom bol roky Maradona, teraz  sa mi páči hra Ronaldu.

Ako vás prijali v kolektíve FK Raven ? 

Ďakujem,polovica hráčov je zi Žiliny, väčšinou z nich poznám, tak s tým nebol problém.

Proti Beliši ste hrali plných 90 minút.Aký ste mali pocit ?

Hralo sa mi celkom dobre,mrzelo ma , že som sa strelecky nepresadil.

Hrali ste aj Ligu majstrov a UEFA cup v drese Žiliny,Proti komu?

Bolo to proti Dynamu Bukurešť v Lige majstrov a UEFA cup proti Holanďanom z Ultrechtu.

Aké boli vaše futbalové začitky ? 

K futbalu som mal blízko od malička,hlavne vďaka otcovi.Vyrastal som len v klube MŠK Žilina,hrával  som v zálohe a v útoku,tento post mi sedí najviac. Páči sa mi rýchly a technický futbal.Neskôr som hral v Dunajskej Strede,Zlatćh Moravciach , v Rakúsku. 

Futbal hrával aj váš otec,dokonca v 2.celoštátnej lige aj proti Považskéj Bystrici.Spomenul vám to ?

Nie nespomenul,ale s počutia som o to vedel. v priebehu sezóny sa určite príde sem pozrieť.Je to škoda, že na domáce zápasy v Považskéj  Bystrici chodí  pomenej  divákov,ich podporu hráči potrebujú, v dobrých stretnutiach i vtedy , keď sa nedarí. Verím, že to budeme my, kto z tejto súťaže postúpi.

Žilina patrí medzi najlepších  na Slovenskú a myslím si , že sa im  podarí vybojovať majstrovský titul.

 

Zdroj:  Považskobystrické novinky.